دومین نشست شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری بندرعباس برگزار شد

محورهای گفتگو و تبادل نظر در این جلسه بررسی عملکرد سه ماهه روابط عمومی های شهرداری در سال ۱۴۰۳،فضاسازی و تبلیغات محیطی اعیاد قربان ،غدیر وماه محرم ،۱۵و۱۴خرداد ،توجه به نحوه ی انتقال اخبار و حفظ پلهای ارتباطی با مخاطبان و شهروندان ،بررسی چالشهای انتقال اخبار و اطلاعات دقیق و صحیح به جامعه هدف و […]

محورهای گفتگو و تبادل نظر در این جلسه بررسی عملکرد سه ماهه روابط عمومی های شهرداری در سال ۱۴۰۳،فضاسازی و تبلیغات محیطی اعیاد قربان ،غدیر وماه محرم ،۱۵و۱۴خرداد ،توجه به نحوه ی انتقال اخبار و حفظ پلهای ارتباطی با مخاطبان و شهروندان ،بررسی چالشهای انتقال اخبار و اطلاعات دقیق و صحیح به جامعه هدف و استفاده مفید از ظرفیت و توان رسانه ای مجموعه شهرداری بود.

مریم،پاسالار مدیر ارتباطات شهرداری بندرعباس در این جلسه گفت :شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری باید هدفمند و برنامه محور با سیاستگذاری در جهت حفظ وگسترش ارتباطات با جامعه هدف شهرداری که شهروندان می باشند عمل نماید و صداقت را مبنای اصلی برنامه ریزیها و انتقال اطلاعات قرار دهد.

وی افزود : طرح ،برنامه ،ایده و شناخت دقیق مساله برای تولید هر محتوایی لازم و ضروری است و در دنیای پر رسانه و اطلاعات امروز ورود به دایره ذهن و دغدغه های شهروندان و مخاطبان بدون شناخت امکان پذیر نیست.

پایان خبر/