رئیس اداره بهزیستی کاشان خبر داد؛

اجرای طرح معافیت خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز

اصفهان_ رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: طرح معافیت خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز اجرا می‌شود.

 رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: طرح معافیت خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز اجرا می‌شود.

ام‌البنین متقی‌نژاد، امروز(پنجشنبه، ۲۶ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و معافیت از پرداخت تعرفه آب، برق و گاز لازم است تمام خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در سامانه پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی ثبت نام کنند.

وی افزود: خانواده‌های مستمری‌بگیر و غیرمستمری بگیر تا پایان ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت  sam.behzisti.net نسبت به ثبت اطلاعات قبض‌های آب، برق و گاز در سامانه اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان، تصریح کرد: ثبت نام در سامانه باید توسط فرد متقاضی انجام شده و شماره تلفن همراه به نام فرد متقاضی باشد. ثبت نام و ثبت اطلاعات تمام اعضای خانوار، آدرس و ثبت قبوض در سامانه مذکور ملاک بهره‌مندی از معافیت از پرداخت تعرفه‌های حامل‌های انرژی خواهد بود .

وی گفت: بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱وزارتخانه‌های نفت و نیرو را موظف کرده تا تعرفه آب، برق و گاز مشترکان را به گونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکان کم‌مصرف خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور،  برابر صفر تعیین شود.

متقی نژاد افزود: در طرح معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز الگوی مصرف تعیین شده است و پرداخت قبوض تا الگوی مصرف تعیین‌شده، رایگان است.