کسب رتبه برتر در حوزه سلامت اداری توسط شرکت گاز هرمزگان

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به کسب این موفقیت، افزود: طبق اعلام امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران و با عنایت به نتیجه حاصل از بررسی مدارک و مستندات واصله از سامانه مربوطه و نیز استعلام های بعمل آمده از واحد آموزش […]

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به کسب این موفقیت، افزود: طبق اعلام امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران و با عنایت به نتیجه حاصل از بررسی مدارک و مستندات واصله از سامانه مربوطه و نیز استعلام های بعمل آمده از واحد آموزش شرکت ملی گاز و واحدهای نظارتی، شرکت گاز استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ موففق به کسب رتبه سوم در زمینه سلامت اداری شد.

حسن دلاوری،  بیان کرد: رویکرد اساسی در ارزیابی سلامت اداری شرکت های تابعه شرکت ملی گاز، نظارت بر فرآیندهای مختلف عملکردی شرکت ها از طریق پایش شاخص ها ( آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فن آوری های نوین و نظارت و کنترل داخلی) در راستای بهبود این فرآیندها است.

وی تصریح کرد: این شرکت در هشتمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۹۸٫۹۳۲ موفق به کسب رتبه سوم شد و این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ نیز رتبه برتر  و مقام ششم را کسب کرده بود.

رئیس منابع انسانی شرکت گاز استان هرمزگان این مقام ارزنده را حاصل مساعدت و همکاری مدیرعامل و تلاش و مساعی کلیه کارکنان این شرکت  دانست و عنوان کرد: با بررسی نتایج بدست آمده در کمیته سلامت اداری شرکت، اقدامات لازم در خصوص تقویت نقاط بهبود و شناسایی نقاط ضعف و اتخاذ تدابیر لازم جهت تدوین و اجرای برنامه ها و پروژه های بهبود اقدام لازم در سال ۱۴۰۱ نیز صورت خواهد پذیرفت که در این بین آموزش های لازم قوانین و مقررات و نظارت بر حسن اجرای آنها می تواند به عنوان راهکار اصلی در پیاده سازی سلامت اداری مد نظر قرار  گیرد.

انتهای پیام/