دستگیری سارق کابل و باکس های مخابراتی با۲۳ فقره سابقه سرقت در آبادان

خوزستان - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان توسط ماموران تخصصی کلانتری 15 احمدآباد شناسایی و دستگیر شد.

کلمه نیوز – سرهنگ زلقی فرمانده انتظامی آبادان اظهار کرد: این سارق با سرقت کابل‌ و باکس های شرکت مخابرات در سطح این شهرستان و حاشیه آن، مشکلات ارتباطی زیادی را برای مخابرات و مشترکان ایجاد کرده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات گسترده‌ای با هماهنگی مراجع قضایی جهت شناسایی سارق یا سارقان احتمالی انجام و موضوع به صورت ویژه در دستور تیم‌های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی، سارق اصلی و سابقه دار که با صورتی پوشیده اقدام به سرقت می کرد، راشناسایی وطی عملیات ضربتی توسط عوامل تخصصی کلانتری ۱۵ احمدآباد دستگیر شد از مخفیگاه وی اموال مسروقه قابل توجهی در این زمینه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۲۳ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی  معترف شد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی، از طریق قاضی مربوطه به زندان معرفی، سپس جهت شناسایی  همدست وی و افراد مالخر، همچنین کشف سایر اموال مسروقه تحویل ماموران کلانتری گردید.

زلقی در خاتمه گفت: مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان است.