شهردار منطقه یک کرمانشاه:

مجهزترین مرکز آموزش آتش‌نشانی غرب کشور در پارک شاهد احداث می‌شود

کرمانشاه - کلمه نیوز - شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه گفت: دوازدهمین ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و مجهزترین مرکز آموزش آتش نشانی غرب کشور در پارک شاهد احداث می‌شود.

به گزارش کلمه نیوز، مهندس عادل سلیمانی شهردار منطقه یک و مهندس فرهاد فرهودی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، از محل احداث ایستگاه جدید آتش نشانی کرمانشاه واقع در پارک شاهد بازدید کردند.

مهندس سلیمانی در این باره اظهار داشت: بنابر دستور دکتر نوروزی شهردار محترم کرمانشاه، دوازدهمین ایستگاه آتش نشانی کرمانشاه در پارک شاهد احداث می‌شود.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی ها، مقرر است که بزرگترین ایستگاه و مجهزترین مرکز آموزش آتش نشانی غرب کشور در این مکان احداث شود.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه احداث این ایستگاه دومین ایستگاه آتش نشانی منطقه یک خواهد بود گفت: موقعیت مناسب پارک شاهد این امکان را می‌دهد که درصورت وقوع هرگونه حادثه ای، دسترسی مناسبی به حوزه مناطق یک، پنج و هفت داشت.

سلیمانی ادامه داد: حجم ترافیک در منطقه یک بخصوص در محلات ٢٢ بهمن، همواره این نگرانی را برای عدم دسترسی مناسب به محل های حادثه ایجاد می‌کرد که اکنون با احداث این ایستگاه، زمان دسترسی به دور ترین نقطه از منطقه یک، پنج و هفت کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از حمایت های دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، امیدواریم ایستگاه دوازدهم آتش نشانی کرمانشاه در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.