در راستای اشاعه‌ی فرهنگ عاشورا صورت می‌گیرد

تبلیغات محیطی رایگان هیأت مذهبی در سطح شهرداری منطقه یک کرمانشاه

کرمانشاه - کلمه نیوز - در راستای اشاعه‌ی فرهنگ عاشورا، تبلیغات محیطی هیأت مذهبی در سطح شهرداری منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه بصورت رایگان صورت می‌گیرد.

به گزارش کلمه نیوز، مهندس عادل سلیمانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: یکی از وظایف مجموعه شهرداری، ارتقای سطح فرهنگ اسلامی است که یکی از این فرهنگ ها، پیام عاشوراست.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که فرهنگ عاشورا نباید فراموش شود، ما نیز مکلف به اشاعه این فرهنگ هستیم.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا و برای اشاعه فرهنگ و پیام مهم عاشورا، در نظر داریم که تابلوهای تبلیغاتی ایستاده خیابان برق به تعداد ١٢ پایه دو طرفه و جمعاً ٢۴ تابلو را برای تبلیغات مراسمات مذهبی دهه اول محرم و بصورت رایگان در اختیار هیأت مذهبی قرار دهیم.

سلیمانی ادامه داد: لذا هیأت مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی و یا شورای هماهنگی هیأت مذهبی کرمانشاه، به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک مراجعه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین روابط عمومی منطقه نیز علاوه بر فضاسازی در سطح منطقه، مأموریت دارد با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نسبت به تولید محتوا، نصب بنر و فضاسازی پیام اصلی عاشورا که همان امر به معروف است اقدام کند.