پیام تسلیت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت شهادت مامور نیروی انتظامی

کرمانشاه - کلمه نیوز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه شهادت مامور انتظامی کرمانشاه در راه مقابله با اراذل و اوباش را طی پیامی تسلیت گفت.

به گزارش کلمه نیوز، در پی شهادت سروان «مهدی دامن باغ» از مأموران کلانتری ۱۵ شریعتی که در درگیری با اراذل و اوباش مسلح و در راه حفظ امنیت جامعه، به شهادت رسید مختار احمدی پیام تسلیت به شرح زیر صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.
اما اراذل و اوباش کوردل و مخلان نظم و امنیت بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهد ساخت و جان برکفان مدافع نظم و امنیت همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.
شهادت مأمور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران خصوصاً شهروندان و همشهریان کرمانشاهی گردید، مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.
این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.
اینجانب به نمایندگی جامعه کار و تلاش و تعاون استتان کرمانشاه شهادت سروان «مهدی دامن باغ» را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه را تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.
مختار احمدی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی
مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه