کشف ۱۴ میلیارد کالای قاچاق در فیروزآباد

فارس_ فرمانده انتظامی "فیروزآباد" از كشف محموله كالای قاچاق به ارزش 14 میلیارد و 110 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

کلمه نیوز _ سرهنگ “مهدی جوکار” بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی فیروزآباد هنگام گشت‌زنی و ایست و بازرسی مقطعی در یک عملیات ضربتی به ۴ دستگاه خودرو سبک مشکوک و آنها را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۴۴ هزار و ۸۶۰ پاکت سیگار، ۳ هزار و ۳۳۵ ثوب پوشاک، ۴ عدد موتورسیکلت پاکشتی، ۵۹۷ عدد انواع ابزار آلات، ۲۳۶ جفت کفش،۳۶۱ قوطی انواع پودرهای مکمل، ۶ عدد مخلوط کن، یک دستگاه لباسشویی و ۲۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” با بیان اینکه در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند، افزود: ارزش محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ “جوکار” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.