آخرین نقل‌وانتقالات فوتسال گیتی‌پسند

اصفهان_ تیم فوتسال گیتی‌پسند که خود را برای لیگ برتر ۱۴۰۲ آماده می‌کند، چیدن تیمش را با جذب یک ملی‌پوش دیگر ادامه می‌دهد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند که خود را برای لیگ برتر ۱۴۰۲ آماده می‌کند، چیدن تیمش را با جذب یک ملی‌پوش دیگر ادامه می‌دهد.

گیتی‌پسندی‌ها که فصل قبل فوتسالی خود را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رسانده بودند، اکنون خود را برای جبران عنوان قبلی و بازگشت به جایگاه قهرمانی آماده می‌کنند تا جام را از مس سونگون تبریز پس بگیرند.

در جدیدترین نقل و انتقالات قرمزپوشان اصفهان، کیانوش شیرپور، ملی‌پوش فصل گذشته تیم سن ایچ ساوه بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند به جمع شاگردان محمد کشاورز پیوست.

پیش از این مهدی مهدی‌خانی نیز در دفتر باشگاه با مدیران گیتی به توافق رسیده بود تا ستاره جوان اصفهانی‌ها دوباره به خانه بازگردد.

مهدی‌خانی فوتسال حرفه ای خود را در تیم های پایه گیتی پسند شروع کرد و تا پایان سال ۱۴۰۰ در تیم فوتسال بزرگسالان گیتی پسند نیز حضور داشت . این بازیکن فصل گذشته در تیم گهر زمین سیرجان پا به توپ شد و بازی‌های تاثیر گذاری از خود به نمایش گذاشت. او همچنین چندین سال در تیم‌های ملی جوانان و امید بازی کرد و کسب عناوین متعدد داخلی همراه با گیتی پسند از جمله قهرمانی در لیگ برتر بزرگسالان و امید از افتخارات این بازیکن جوان به شمار می رود.

در ادامه چیدمان تیم فوتسال گیتی‌پسند، بهداد شیخ احمدی به جمع شاگردان کشاورز پیوست. این بازیکن جوان سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را دارد و پیش از این در تیم‌های شهروند ساری و آنا صنعت قم بازی کرده است. او همچنین در بازی دوستانه به تیم ملی ازبکستان ۲ گل به ثمر رساند.

به این ترتیب گیتی‌ها تاکنون در رشته فوتسال با مهدی کریمی ، محمد حسین درخشانی ، مسعود یوسف تمدید و آقایان مسعود محمدی، محمد رضا سنگ سفیدی، بهمن جعفری, امیر حسین داودی، مهدی مهدی خانی و بهداد شیخ احمدی را جذب کرده است.

به گزارش ایسنا، احمد پری آذر به عنوان مربی، علی هواکشیان به عنوان مدیر تیم،  احمد رضا شمس به عنوان مدیر اجرایی تیم،  امیر هوشنگ مومنی به‌عنوان بدنساز و مسعود زارعین به عنوان تدارکات در کنار تیم فوتسال گیتی پسند برای فصل پیش‍رو خواهند بود.

انتهای پیام