بازدید معاون امور حقوقی دولت از مرکز آموزشی درمانی نمازی

فارس_ معاون امور حقوقی دولت ظهر امروز از بخش های مختلف بیمارستان نمازی شیراز بازدید کرد.

کلمه نیوز_ دکتر «ابوالفضل درویشوند» در این بازدید ضمن گفت و گو با رئیس و مسوولان دانشگاه و بیمارستان نمازی، از تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.

او با حضور در بخش های اورژانس، اتفاقات، اسکرین، داخلی و پزشکی هسته ای، از چگونگی ارایه خدمات درمانی به بیماران آگاه شد.

در این بازدید دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر درویشوند معاون امور حقوقی دولت را همراهی می کرد.

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معاون امور حقوقی دولت پیرامون مسایل و چالش های این مرکز درمانی در حیطه های مختلف و تبادل نظر در خصوص راهکارهای توسعه خدمات درمانی، دیگر بخش برنامه امروز بود.

دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از شیوه ارایه خدمات درمانی به مراجعان در این مرکز درمانی، درباره برنامه های پیش بینی شده برای توسعه عمرانی و افزایش کمی و کیفی ارایه خدمات درمانی به مراجعان در این بیمارستان، مواردی مطرح کرد.

این برنامه ظهر روز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیمارستان نمازی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه، معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه و مسوولان این مرکز درمانی انجام شد.