استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل شرکت نیرو موتور:

خط تولید موتورهای برقی در فارس ایجاد شود

فارس_ دکتر ایمانیه خطاب به مهندس مجاهد: باید به سمت تولید موتورهای برقی و گازی و کم سرعت، مناسب با محیط زیست و زیرساخت‌های شهری حرکت کنیم.

کلمه نیوز_ محمد هادی ایمانیه در دیدار با مهندس جلیل مجاهد، تولید کننده، اشتغال آفرین و خیر استان فارسی، از اقدامات انجام شده توسط ایشان در زمینه تامین معیشت، تامین جهیزیه و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه تقدیر کرد و گفت: ان‌شاءالله خداوند به جان و مال و آبروی شما برکت دهد؛ همواره اظهار کرده‌ام افتخار فارس در این است که خیرین آن در جنبه‌های مختلف سرآمد و برتر هستند.

استاندار فارس به اقدام ارزشمند احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در شهر داراب طی دو فاز و اهدای آن به کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه توسط مهندس مجاهد اشاره و تصریح کرد: این کار در سایر نقاط استان نیز به یک الگو تبدیل می‌شود؛ چرا که یک اقدام هوشمند پایه گذاری شده است که تا زمانیکه مددجو نیازمند اسکان در منزل است از آن استفاده می‌کند و پس از آن واحد به فرد نیازمند دیگری واگذار می‌شود. در این زمینه و برای تحقق آن هر مانعی که در دستگاه‌های دولتی باشد را مرتفع می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود به مدیرعامل شرکت نیرو موتور پیشنهاد داد تا در استان فارس خط تولید موتورهای برقی را تاسیس نماید.

ایمانیه تصریح کرد: باید به سمت تولید موتورهای برقی و گازی و کم سرعت، مناسب با محیط زیست و زیرساخت‌های شهری حرکت کنیم؛ اگر گروه‌های هدفی را که از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند مشخص کنید و الزامات ایمنی مورد نیاز آن را نیز فراهم آورید، علاوه بر اینکه ایمنی راکبین را تامین کرده‌اید، آن را به یک الگوی مناسب در کشور تبدیل خواهید کرد.