در راستای کاشت یک میلیارد درخت؛

غرس نهال با حضور پیکر پاک شهدای گمنام در مدارس شیراز

فارس_ در مراسمی با حضور پیکر پاک شهدای گمنام شیراز و با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان، نیروهای لشکر 19 فجر سپاه فارس، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و جمعی دیگر از مسئولان استان 20 اصله نهال در محوطه فضای سبز دبیرستان پسرانه بوعلی شهرستان شیراز کاشته شد.

کلمه نیوز_ در این مراسم ضمن استقبال از پیکر مطهر شهیدان گمنام و تجدید میثاق با این شهدا مسئولان و دانش آموزان پس از نوحه‌سرایی و تجدید بعیت با شهدا به کاشت نمادین درخت در فضای سبز این آموزشگاه پرداختند.

رضا نیک منش معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با تاکید بر اهمیت فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز اظهار امیدواری کرد: این طرح در دیگر مدارس به عنوان یک مکان مقدس ادامه یابد و شاهد قدم بزرگی در فرهنگ سازی حفاظت از طبیعت در بین قشر جوان و دانش آموزان که پایه و نهاد اصلی جامعه محسوب می شوند باشیم.

گفتنی است همزمان با آیین سبز درختکاری در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، مراسم دیگری در دبیرستان دخترانه امتیاز شیراز برگزار و دانش آموزان با غرس نهال یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.