مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

انجام توسعه زیرساخت‌های بخش درمان تامین اجتماعی در ساوه

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از توسعه زیرساخت‌های بخش درمان تامین اجتماعی در ساوه خبر داد و گفت: این توسعه با یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید چمران ساوه افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای ساخت مرکز ICU ، ۳۰۰ میلیار ریال برای انبار دارویی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت درمانگاه فوق تخصصی هزینه می شود.

وی ابراز کرد: هم اکنون ساخت انبار دارویی و مرکز ICU و CCU در شرف اتمام بوده و با تکمیل کامل آنها خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان ساوه بیشتر می شود.

موسوی افزود: در ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده و امسال نیز برای پرداخت ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت در قالب واگذاری سهام به این سازمان هدف‌گذاری شده است. بر این اساس طی خدمت این دولت، مبلغ تادیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی مجموعا بالغ بر ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

موسوی در خصوص تکمیل مراحل درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید چمران ساوه هم گفت: این طرح در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع هم اکنون دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که تلاش می شود تا آبان سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت سهام های خوب در این مدت گفت: واگذاری سهام پتروشیمی شازند در قالب تصفیه بدهی یکی از اقدامات بوده است که موجب ایجاد ارزش افزوده و تعهدات بین النسلی خواهد شد و در حوزه سرمایه‌گذاری ها بازدهی خوبی برای سازمان خواهد داشت.

موسوی بیان کرد: احکامی هم در برنامه هفتم برای تادیه بدهی دولت پیش بینی شده است که امیدواریم در پنج ساله برنامه هفتم مسیر واگذاری ها و تادیه بدهی دولت بیش از پیش ادامه داشته باشد.