مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی:

سه بیمارستان تأمین اجتماعی در اراک، ساوه و شازند تأمین اجتماعی فعال است

مرکزی-کلمه نیوز-مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳ بیمارستان تأمین اجتماعی در اراک، ساوه و شازند تأمین اجتماعی فعال است که بیمارستان شازند به تمامی مردم شهرستان ارائه خدمت می‌کند و ۱۴ درصد از بخش درمان در حوزه بستری، سهم سازمان تأمین اجتماعی در استان است.

روح الله سهرابی افزود: طی دو سال اخیر ۱۰ کلینیک دیابت و فشار خون در مراکز زیرمجموعه تأمین اجتماعی تشکیل شده و ۱۱۳ هزار پرونده مربوط به بیماران سالمند در خصوص بیماری‌های مزمن تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۶۷۲ پرونده برای بیماران صعب العلاج استان مرکزی تشکیل و بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به این بیماران پرداخت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار خدمت سرپایی و ۷۰ هزار خدمت بستری ارائه شده، بالغ بر ۳۵ هزار عمل جراحی همچنین بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ تولد در مراکز بیمارستانی انجام شده است.

سهرابی افزود: در استان مرکزی نزدیک به ۲۵۸۰ پرونده برای این زوجین تشکیل و ۷۰ میلیارد ریال در راستای حمایت از این جامعه هدف پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در ۲ سال اخیر، ۱۱ طرح توسعه‌ای و افتتاحی با اعتباری بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال اجرا و ۱۴ هزار و ۱۱۵ مترمربع به فضای درمانی در استان نیز اضافه شده است.