در اراک صورت گرفت،

چهارمین جشنواره ملی عکس تالاب و کویرمیقان برگزار شد

مرکزی-کلمه نیوز-چهارمین جشنواره ملی عکس تالاب و کویر میقان با حمایت شرکت معدنی املاح ایران و استقبال 140 نفر از عکاسان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران، جشنواره در سه بخش تالاب و کویر میقان تالاب‌های ایران و یادمان بهراد فرخنده «عکاسان زیر ۲۰سال»، با موضوعات چشم انداز و طبیعت تالاب‌ها، حیات وحش تالاب‌ها و روابط انسان و تالاب در آبان ماه فراخوان شد و پس از اتمام مهلت ارسال آثار در ۲۵ دی ماه حدود یک هزار و۸۰۰ قطعه عکس در بخش‌های جشنواره طی مدت دو روز مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، از میان آثار رسیده، ۲۰ اثر در بخش اصلی تالاب و کویر میقان و ۳۵ اثر دربخش جنبی تالاب های ایران به منظور حضور در نمایشگاه جشنواره منتخب شد.

این گزارش می افزاید؛ در بخش اصلی جشنواره محمد خوشدونی فراهانی، در بخش جنبی مجتبی اسماعیل زاده، در بخش نشان بهراد فرخنده، حدیث نصیر پور و در بخش جایزه شایسته تقدیر، سمیه آهنگرانی به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

گفتنی است، این جشنواره با مشارکت شرکت معدنی املاح ایران، حفاظت محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مرکزی و مشارکت برخی صنایع استان برگزار شد.