در اراک برگزار شد،

برگزاری نشست تخصصی شورای وحدت و مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-نشست تخصصی شورای وحدت و مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست مجید عزیز آبادی قائم مقام شورای وحدت و دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی، گفت: در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و به منظور بستر سازی مناسب برای برگزاری پر شکوه مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و در راستای ایجاد فضای انتخابات توام با شور و نشاط اجتماعی در جامعه، این شورا از ۳ ماه قبل موضوع انتخابات را بطور جدی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تدوین برنامه و سیاست های انتخابات در اجلاس سراسری در تهران با حضور شخصیت های سیاسی و اجتماعی کشور، تعیین چهارچوب و برنامه عمل انتخابات در شورای مرکزی استان، برنامه ریزی برای حضور نامزدها از حوزه های انتخابیه استان برای طرح دیدگاه ها و برنامه ها در محل دفتر شورا با حضور گسترده صاحب نظران  سیاسی و اجتماعی، اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و انتشار دیدگاه های نامزدها در شبکه های اجتماعی  برای فضا سازی انتخاباتی در استان از جمله اقداماتی است که در این مدت صورت گرفته است.

عزیزآبادی اظهار کرد: این کارگروه در طول یک‌ماه با برگزاری ۱۵ نشست تخصصی، بیش از ۳۰ نفر از نامزدهای شاخص شهرستان ها را در قالب ۱۰۰ شاخص تخصصی و عمومی ارزیابی نمود.

وی بیان کرد: شورای وحدت استان مرکزی از بین ۳۰ نفر ارزیابی شده، هفت نفر را در ۶ حوزه انتخاباتی انتخاب کرد.