احمد آزاد نامزد انتخاباتی حوزه های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

حق زنان در قانونگذاری باید توجه بیشتر می‌طلبد

مرکزی-کلمه نیوز-مهندس احمد آزاد نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های اراک، خنداب و کمیجان گفت: حق زنان در قانونگذاری باید توجه بیشتر می‌طلبد.

وی افزود: تعداد زنان در مجلس شورای اسلامی کمتر از مردان است و شاید یکی از دلایل کمتر دیده شدن نیاز بانوان همین مسئله بوده است.

آزاد اظهار کرد: به عنوان نمونه در دوران کرونا یک مادر شاغل باید در محیط کار حضور می‌یافت در حالی که فرزند او در منزل از طریق گوشی همراه در حال تحصیل بود که همه این‌ها دغدغه قابل توجهی را برای مادران به همراه داشت.

وی ادامه داد: یا زمان‌هایی که  تغییر ساعت شروع فعالیت مدارس به دلایل مختلف از جمله بارش برف یا آلودگی هوا را داریم با شروع ساعت کاری مادران هماهنگی ندارد که در این مواقع مادران متحمل فشار روانی و استرس می‌شوند.

نامزد انتخاباتی حوزه های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار در کنار مسئولیت تربیت فرزندان و رسیدگی به امور خانه‌داری باید به سختی کار کنند که از عهده اداره زندگی برآیند.

وی با اشاره به اینکه یا ساعت کاری بانوان و آقایان برابر است در صورتی که یک زن شغل دومی به نام خانه‌داری دارد، گفت: همه این موارد گوشه ای از نیازها و مشکلات بانوان است که نیاز به بررسی دقیق از لحاظ ابعاد مختلف اجتماعی روحی روانی، رفاهی، اقتصادی و… دارد.