دکتر سید محمد جمالیان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های اراک، خنداب و کمیجان:

در صورت ورود به مجلس وضعیت بیمه و بازنشستگی قالی بافان را پیگیری خواهم کرد

مرکزی-کلمه نیوز-دکتر سید محمد جمالیان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های اراک، خنداب و کمیجان از کارگاه فرش گودرزی با اشتغال زایی ۶۰ نفر از بانوان در شهر اراک بازدید کرد.

وی در این کارگاه گفت: افتخار می کنم که در جمع بانوان هنرمند صنعت فرش هستم.

دکتر جمالیان افزود: فرش ایران یکی از افتخارات ایران زمین بوده که بسیاری از کشورهای دنیا ما را با آن می‌شناسند و امروز این صنعت نیاز به حمایت دارد.

وی ادامه داد: فرش اراک، ساروق و جیریا از فرش های معروف استان مرکزی در کشور است و معتقدم باید از صنایع خانگی بویژه فرش دست بافت که جز مشاغل سخت است حمایت شود.

دکتر جمالیان گفت: بواسطه شغل پدرم از کودکی با این کار آشنا هستم و قول میدهم با توجه به عنایتی که به فرش دارم و با توجه به اینکه در جریان مشکلات هنرمندان این صنعت همچون بیمه و بازنشستگی و مشکلات مالی که طی روند بافت یک فرش، بافندگان فرش تحمل می کنند، قرار گرفتم، در صورت ورود به مجلس از این قشر در راستای کاهش مشکلاتشان حمایت و پیگیری کنم.

وی تاکید کرد: من پزشک هستم و حتی مطب هم ندارم، درآمدم شفاف و توسط جمهوری اسلامی پرداخت و مالیات آن نیز کسر شده است و دغدغه ای جز دغدغه مردم ندارم.

نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های اراک، خنداب و کمیجان، در ادامه در شرکت لجور حضور پیدا کرد و کلبا مهندس مهدی نیا مدیرعامل شرکت لجور، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر جمالیان در این دیدار گفت: در این مدت که بیش از قبل با مردم در ارتباط هستم، می بینم مردم ما بسیار مردم سپاسگزار و کم توقعی هستند و وقتی در روستاها می روم شرمنده محبت و حمایت مردم می شوم و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: اگر با آنها صادقانه باشیم، مردم درک می کنند و به من می گویند، صدای ما باشید و وقتی می بینم سطح تفکر مردم بالا رفته خوشحال می شوم و این افراد نوید روزهای خوب را می دهند و احساس می کنم اگر به این سمت و سو برویم خود به خود مشکلاتمان مرتفع می شود.

دکتر جمالیان با اشاره به فعالیت های شرکت لجور، گفت: شرکت لجور یکی از تخصصی ترین شرکت های صنعتی در استان و دارای نیروهای متخصص و متبحر است.

مهندس مهدی نیا مدیرعامل شرکت لجور نیز گفت: جنابعالی در دوران کرونا فعالیت خوبی داشتید و نترسیدید و فداکاری کردید و این در خاطر مردم مانده است.

وی افزود : مردم شهر اراک که کمی سخت پسند هستند و راحت برانگیخته نمی شوند اما با این وجود نسبت به جنابعالی نظر مساعدی دارند و فداکاری و تلاش شما و کادر درمان در دوران کرونا را به خوبی به یاد دارند.