آموزش حفاظت از زمین پاک با مشارکت دانش آموزان شیراز

فارس_ همزمان با هفته زمین پاک، آموزش مدارس شیراز در دستور کار کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس قرار گرفت. کارشناس آموزش محیط زیست فارس در یک برنامه فرهنگی - آموزشی مهمان کودکان مدرسه یاسین شیراز شد.

کلمه نیوز_ اکرم کاووسی کارشناس محیط زیست فارس، با آموزش غیر مستقیم از طریق نمایش و داستان، کودکان این مدرسه را با محیط زیست و لزوم پاسداشت ارزشهای زمین پاک بیشتر آشنا کرد.

در این برنامه آموزشی، چندین طرح داستانی با بازی و قصه گویی برای آشنایی با فعالیت های حفاظت محیط زیست به دانش آموزان ارائه شد.

کارشناس آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه نقش کودکان و تاثیرگذاری آنها در حفاظت از محیط زیست، باید به دانش آموزان آموزش داده شود، اظهار داشت: دانش آموزان در این کارگاه‌های آموزشی علاوه بر لذت بردن از ارتباط گیری با عروسک حیوانات و آشنایی با آنها، رفتار صحیح برخورد با حیات وحش در طبیعت، اصول طبیعت گردی مسئولانه و حامی محیط زیست را یاد می گیرند.

کاووسی اظهار داشت: برای برقراری ارتباط بیشتر و مستمر با دانش آموزان، در این برنامه دفترچه اطلاعات محیط زیستی که شامل ۱۲ اثر پویانمایی کوتاه و داستان های کوتاه است به آنها اهدا شد.