مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

فعالیت ۵ کارگاه آسفالت در محور اراک – بروجرد

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: برای ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک - بروجرد، پنج کارگاه آسفالت در حوزه استحفاظی استان مرکزی فعال است.

مهرداد جهانی از تلاش برای افزایش سطح کیفیت راه‌های استان پیش از سفرهای اربعین خبر داد و افزود: در حال حاضر پنج کارگاه آسفالت حدفاصل اراک – توره – پل سفید در محور اراک – بروجرد فعال است.

وی مجموع اعتبار برای اجرای این طرح‌ها را بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پنج کارگاه در محدوده‌های پل سفید تا زالیان، زالیان تا پلیس راه توره، پلیس راه توره تا پل دوآب، پل دوآب تا رباط میل و رباط میل تا اراک قرار دارند که بعلت اهمیت تسریع در روند اجرایی، از پنج جبهه کارگاهی مشغول اجرای لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر این پنج پروژه آسفالت، چند کارگاه جاده‌ای دیگر نیز در محور اراک – بروجرد فعال هستند که از آن جمله می‌توان به نصب حفاظ میانی بتنی، تعمیر اساسی پل پنجعلی، احداث ساختمان جدید پلیس راه توره، نصب روشنایی طولی و رفع نقاط پرتگاهی اشاره کرد.

جهانی ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت، اجرای روشنایی طولی، نصب حفاظ میانی بتنی، رفع نقاط پرتگاهی بین دو مسیر رفت و برگشت و تعمیر اساسی یک دستگاه پل بزرگ از دیگر اقداماتی است که در محور شازند – دوراهی در حال اجراست.