اسپالتی با وجود پیروزی راضی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا باوجود پیروزی در دیدار برابر آلبانی از نمایش شاگردانش راضی نیست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی آغاز کرد.

ایتالیا در دیدار نخست خود به مصاف آلبانی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۳ امتیاز در رده دوم گروه دوم قرار گیرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: نشانه‌های مثبت زیادی در تیم وجود دارد اما باید از آن به خوبی استفاده کرد. اگر از این نقاط مثبت استفاده نکنیم هیچ فایده‌ای نخواهند داشت. بارها می‌توانستیم حریف را اذیت کنیم اما این کار را نکردیم. توپ را به خوبی به حرکت در می‌آوردیم اما به جای استفاده از آن در کارهای هجومی با خط دفاعی بازی  می‌کردیم. بارها سبک خود را تغییر دادیم و این خوب نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: در نیمه دوم آلبانی به بازی هجومی روی آورد و این بهترین فرصت برای ما بود که گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. متاسفانه به جای این که به ضدحملات روی آوریم عقب‌نشینی کردیم. باید از فضاهای که آلبانی در اختیار ما قرار داد بهتر استفاده می‌کردیم.

در پایان نشست خبری سوالی از اسپالتی شد که باعث ناراحتی او شد. از سرمربی  تیم ملی فوتبال ایتالیا سوال شد که آیا تیم او وابسته با بارلا است؟ که او این‌گونه پاسخ داد: من چنین نظری ندارم. باید این توانایی را داشته باشیم که هر بازیکنی را کنار بگذاریم بدون آن که به تیم ضربه وارد شود. در تیم من ۲۶ بازیکن وجود دارند و من دوست ندارم که به هیچ بازیکنی متکی باشم.

در دیگر دیدار این گروه اسپانیا با ۳ گل کرواسی را در هم کوبید تا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد.

انتهای پیام