عملیات اجرایی پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس بندرعباس آغاز شد

هرمزگان/ کلمه نیوز-با حضور شهردار بندرعباس ،شهردار منطقه یک ، جمعی از مدیران و معاونین شهرداری بندرعباس ؛پیاده‌راه سلامت بوستان خلیج فارس بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

شهردار بندرعباس در این آیین با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با احداث بوستان ها و پارک های جدید را در برنامه داریم گفت :باید پارک های قدیمی نیز نگهداری و بهسازی شود. زیرا حیف است که این سرمایه‌های گذشته به‌سبب ایجاد امکانات و زیرساخت‌های جدید از بین برود.

مهدی نوبانی افزود: بوستان خلیج فارس دارای پوشش گیاهی متنوع و بسیار زیبایی است که در سال گذشته نورپردازی بسیار زیبایی در مسیر پیاده‌روی در این بوستان انجام شد و استقبال خوبی نیز از این پیاده‌راه توسط شهروندان صورت گرفت .


وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیت و همچنین حفظ سلامت شهروندان از ورود خودروها به محوطه بوستان جلوگیری می‌شود ابراز کرد: با توجه به اینکه پوشش آسفالت در زمان پیاده‌روی به پاها و زانوها آسیب می‌رساند تلاش کردیم که مسیر پیاده‌راه توسط پوشش گرانول فومی و استاندارد پوشیده شود تا مردم در سلامت و آرامش ورزش نمایند.


شهردار بندرعباس تأکید کرد :تمام دنیا برای ورزش و سلامت شهروندان خود هزینه می‌کنند و وظیفه ما به‌عنوان مدیر شهری و خدمتگزار مردم این است که چنین فضاهای استانداردی برای رفاه مردم ایجاد نماییم .

شهردار منطقه یک بندرعباس نیز در این آیین گفت: در منطقه یک شهرداری بندرعباس در کنار توسعه و بهسازی فضاهای سبز ،احداث دو پارک نیز در دستور کار است .


رحمت الله دهقانی افزود: با توجه به اینکه بوستان خلیج فارس یکی از پارک‌های بسیار خوب شهر بندرعباس است وشهروندان زیادی از فضای سبز و محیط پارک بانوان این بوستان بهره می‌برند، پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه استاندارد در اطراف این بوستان در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.


وی بیان کرد: پروژه پیاده راه سلامت به صورت کفپوش گرانول فوم است که به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و عرض دو متر با اعتبار ۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.


شهردار منطقه یک بندرعباس زمان بهره‌برداری این پروژه را تا هفته دولت اعلام کرد و گفت همچنین روبروی درب پارک بانوان نیز یک فضای آبشاری و جوی آب نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان خبر/