شانس اصلی قهرمانی در یورو از نگاه کومان

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به داوری در دیدار برابر فرانسه معترض بود. او اسپانیا را شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، جدال تیم ملی فوتبال هلند برابر فرانسه بدون نداشت و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. به نوشته اسکای اسپورت، رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در نشست خبری بعد از بازی به داوری اعتراض داشت. او بر این باور است که گل ژاوی سیمونز به اشتباه آفساید اعلام شد.

کومان گفت: به نظرم تصمیم داور درست نبود چرا که دومفریس جلوی دید سنگربان فرانسه را نگرفت. وقتی بازیکنی در آفساید باشد اما جلوی دید دروازه‌بان را نگیرد گل درست است. این گل درست بود و داور نباید آن را آفساید اعلام می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند ادامه داد: از دو بازی ۴ امتیاز کسب کرده‌ایم. شاید بعضی بگویند که این دیدار خسته کننده و بی روح بود اما من چنین نظری ندارم. فرانسه هم زیاد هجومی بازی نکرد.

او در پایان گفت: ما دفاعی بازی کردیم چون نمی‌خواستیم فضای لازم را به بازیکنان هجومی فرانسه بدهیم. در نیمه دوم بازی دفاعی را با تکیه به ضد حملات در دستور کار خود قرار دادیم. به گل هم رسیدیم اما داور آن را مردود اعلام کرد. به نظرم ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

کومان درباره شانس اصلی قهرمانی گفت: به نظرم اسپانیا با نمایشی که داشته و البته سبک بازی که دارد شانس اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام