پرتغال با شکست ترکیه صعودش را قطعی کرد

پرتغال با کسب دومین بردش در یورو جواز حضور در دور یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای یورو ۲۰۲۴ دو تیم پرتغال و ترکیه برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر پرتغالی ها همراه بود. یاران رونالدو در همان نیمه نخست دو بار به گل رسیدند. ابتدا برناردو سیلوا توانست دروازه ترکیه را باز کند و در ادامه اشتباه وحشتناک آکایدین مدافع ترکیه سبب شد تا دروازه این تیم برای بار دوم باز شود. 

در این نیمه و در دقیقه ۳۹ بازی رافائل لیائو، مهاجم پرتغال به دلیل تمارض کارت زرد گرفت. او در بازی دور اول مقابل جمهوری چک نیز به دلیل تمارض کارت زرد گرفته بود. در نتیجه مهاجم میلان مجبور به گذراندن یک جلسه محرومیت می شود و بازی دور سوم مقابل گرجستان را از دست خواهد داد.

در نیمه دوم فرار کریستیانو رونالدو در قلب خط دفاع ترکیه او را با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار دارد ولی ستاره پرتغالی تصمیم گرفت برونو فرناندس را در آستانه دروازه ببیند و هافبک شیاطین سرخ دروازه ترکیه را باز کرد تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر پرتغال به پایان برسد.

به این ترتیب پرتغال با کسب برد در این دیدار ۶ امتیازی شد و خیالش بابت صعود به دور بعد راحت شد و در روز پایانی برای قطعی کردن صدرنشینی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام