مامارداشویلی: اسپانیا قهرمان اروپا خواهد شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گرجستان گفت اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار برابر گرجستان در دور یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا حریف آلمان میزبان در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

دروازه‌بان تیم ملی گرجستان بعد از این دیدار از لاروخا تمجید کرد و گفت: با بهترین تیم جام ملت‌های اروپا روبه‌رو بودیم و نمی‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. اسپانیا کیفیت بالایی داشت و با شایستگی برنده شد.

گیورگی مامارداشویلی اگر چه چهار گل از اسپانیا دریافت کرد اما با چند سیو فوق‌العاده خوش درخشید. او یکی از ارکان اساسی گرجستان برای صعود به یک‌هشتم‌ نهایی بود. دروازه‌بان والنسیا یک جام اروپایی فوق‌العاده را به پایان رساند.

مامارداشویلی با وجود حذف از یورو گفت: باید از عملکردمان در جام ملت‌های اروپا راضی باشیم چون تورنمنت بزرگی را برای گرجستان رقم زدیم و هر بازیکن با حداکثر فداکاری بازی کرد. البته باخت در مرحله یک‌هشتم نهایی ناراحت‌کننده است اما باید خوشحال هم باشیم چون تا همین اواخر نمی‌توانستیم تصور کنیم که به این مرحله برسیم. اسپانیا در این دوره شانس اصلی قهرمانی در یورو است و فکر می‌کنم قهرمان شود. حیف که با این تیم روبه‌رو شدیم اما این پایان کار نیست. ما قوی‌تر باز خواهیم گشت.

میکاوتادزه نیز که مسابقات را با سه گل به پایان رساند، گفت: اسپانیا بهترین تیم جام ملت‌های اروپاست. وقتی آنها تصمیم گرفتند سرعت بازی را افزایش دهند، بازی برای ما سخت شد. اسپانیا باید قهرمان شود. ما از چیزی که نشان دادیم راضی هستیم. می‌توانیم به حضورمان در این مسابقات افتخار کنیم.

انتهای پیام