برگزاری جلسه جهاد تبیین در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس

فارس_ جلسه جهاد تبیین در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس برگزار شد. 

کلمه نیوز_ در این جلسه دکتر ابوذر خوبیاری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت (آیت الله سید ابراهیم رییسی) و همراهان ایشان، به شاخص های کاندید اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشتند و بیان کردند که حضرت آقا، هفته گذشته همزمان با روز عید سعید غدیر خم در جمع مردم فرمودند: اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.

رئیس جمهور فقیدمان به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت؛ شهید خدمت رئیسی عزیز کاملاً محسوس بود با دل و جان و با اعتقاد حرکت می‌کند.

دوم اینکه کارآمد باشد. شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی داشته باشد برای کار کردن. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.

من به نامزدهای محترم انتخابات عرض میکنم با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی به دست بیاورید:

۱- کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد به درد شما نمیخورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

۲- آن کسی که دلبسته‌ی آمریکا باشه و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمیشود قدم از قدم برداشت در کشور، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد و خوب مدیریت نخواهد کرد.

۳- آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار دهد او با شما همکار خوبی نخواهد بود.

دکتر خوبیاری سپس در خصوص دستاوردهای دولت سیزدهم (دولت شهید جمهور) سخنانی را بیان کردند و پس از آن جلسه به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و گفتند ان شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.