استاندار سابق فارس:

پزشکیان می تواند کشتی طوفان زده کشور را به ساحلی امن هدایت کند

استاندار سابق فارس گفت: پزشکیان می تواند کشتی طوفان زده کشور را به ساحلی امن هدایت کند.

کلمه نیوز_ عنایت الله رحیمی استاندار سابق فارس در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در شهرستان فیروزآباد افزود: حکمرانی شایسته به معنای فرآیندهای حکومتی است که بر اساس اصول عدالت ، شفافیت ، مشارکت مدنی ، حساب پذیری ، قانونمندی و پاسخگویی به شهروندان و مردم تاکید دارد.

وی ادامه داد: در حکمرانی شایسته ، حکومیت ها و نظام های سیاسی سعی دارند تا با ارائه خدمات عادلانه و کارآمد ، ایجاد فضا برای مشارکت شهروندان در تصمیم گیری‌ها و اجرای سیاست‌ها داشته باشند.

او اظهار کرد: اهداف حکمرانی شایسته شامل کاهش فساد، تضمین حقوق مدنی و سیاسی ، افزایش شفافیت در فرآیندهای تصمیم گیری ، ارتقای کارآمدی در ارائه خدمات عمومی ، تقویت قانونمندی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است.

استاندار سابق فارس گفت: به طور کلی ، حکمرانی شایسته به عنوان یک چارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد حکومت‌ها و نظام‌های سیاسی به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

رحیمی اظهار کرد: رییس جمهور نقش مهمی در حکمرانی شایسته دارد و بعنوان رهبر اجرایی کشور مسئول اجرای سیاست‌ها ، اداره منابع و تصمیم گیری‌های اساسی است که می‌تواند بر حکمرانی شایسته تاثیرگذار باشد.

وی افزود: رئیس جمهور می‌تواند از طریق تصمیم گیری‌های خود در زمینه‌های مختلف مانند انتصاب مقامات ، تعیین سیاست‌ها ، اجرای قوانین و تدابیر و مبارزه با فساد به حکمرانی شایسته کمک کنند.

او ادامه داد: رییس جمهور می‌تواند از طریق ارتقای شفافیت ، حساب پذیری و پاسخگویی به شهروندان ، به تحقق اهداف حکمرانی شایسته کمک کند.

استاندار سابق فارس گفت: پزشکیان می تواند کشتی طوفان زده کشور را به قسمت ساحلی امن هدایت کند، او خواهان یک زندگی معمولی و شرافتمندانه برای مردم است ، پزشکیان صدای بی صدایان و فریاد در گلو خفته اکثریت معترض به وضع موجود است.

رحیمی افزود: پزشکیان دغدغه سفره‌های کوچک شده مردم را دارد ، او معترض به ستاره‌دار کردن دانشجویان و اخراج اساتید از دانشگاه‌ها است ، پزشکیان خواستار حفظ کرامت مردم است ، پزشکیان مخالف فیلترینگ و محدود کردن اینترنت و مخالف برخوردهای خشن با بانوان است.

وی ادامه داد: پزشکیان به پاکدستی و صداقت شهره است ، پزشکیان شجاعت مطالبه حق مردم و اعتراض به بدعتها را دارد ، پزشکیان خواهان رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است. پزشکیان مخالف شعارهای متوهمانه‌ای است که عده‌ای تندرو سر می‌دهند و هزینه‌اش از جیب مردم پرداخت می‌شود.

استاندار سابق فارس گفت: پزشکیان دغدغه بیکاری جوانان را دارد ، پزشکیان به دنبال تعامل با جهان با رعایت منافع ملی است ، او یک انسان معمولی مثل من و شماست که ایران را برای همه ایرانیان می خواهد.

رحیمی افزود: او می خواهد به دور از دعواهای داخلی و شاخ و شانه کشیدن برای جهان و با کمک مردم ، متخصصان ، نخبگان ، جوانان ، بانوان با هر گرایش و تفکری ، یک زندگی معمولی ، شرافتمندانه و در آرامش برای ایرنیان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: پزشکیان نیازمند حمایت شماست و دست یاری به سوی شما دراز کرده و قطعا حضور شما در انتخابات موجب تغییر شرایط موجود خواهد شد.

او گفت: شرکت نکردن در انتخابات یعنی مُهر تایید بر استمرار وضع موجود ، یعنی حمایت از کسانی که نمی‌خواهند مردم بر سرنوشت کشور حاکم باشند ، یعنی استمرار تحریم‌ها ، ادامه اخراج اساتید ، کمک به مهاجرت جوانان و نخبگان ، برخورد بیشتر با زنان و دختران در خیابان‌ها ، حاکمیت اقلیت بر اکثریت ، استمرار فیلترینک و قطع اینترنت ، شرکت نکردن در انتخابات یعنی هر روز فقیرتر شدن مردم.

رحیمی افزود: پس همگی دست در دست همدیگر ، برای ایران ، برای آینده بهتر ، برای آینده فرزندانمان و برای تحقق یک زندگی شرافتمند در روز جمعه ۸ تیر ماه به دکتر مسعود پزشکیان رای خواهیم داد.