برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در شرکت شهدای صنایع صدر شیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس

فارس_ جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در شرکت شهدای صنایع صدر شیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس برگزار گردید. 

کلمه نیوز_ در این جلسه دکتر ابوذر خوبیاری در ابتدا ضمن ،سلام و درود به روح پر فتوح شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عرصه های مختلف، بویژه شهدای عرصه خدمت و در راس آنها شهید جمهور و سید الشهدای (خدمت آیت سید ابراهیم رئیسی) به سخنان حضرت آقا در روزهای گذشته اشاره کرد و بیان داشت که ایشان در خصوص انتخابات پیش رو فرمودند: کسی که توانایی استفاده از فرصت ها و ظرفیت های کشور را داشته باشد اصلح است.

با ارزش ترین ظرفیت ما جمعیت جوانان تحصیل کرده است در کشورهای منطقه هیچ کشوری به اندازه ما جوان تحصیل کرده ندارد.

ما معتقد به ارتباط با همه دنیا هستیم وقتی میگوییم چشمتان به بیگانه نباشد به معنای داشتن استقلال ملی است.

هر کسی که علاقمند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند.

خوبیاری افزود: حضرت آقا خطاب به نامزدهای محترم ریاست جمهوری فرمودند: با خداوند خودتان عهد کنید که اگر رای آوردید کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره ای با انقلاب زاویه دارند.

دکتر خوبیاری در پایان به راهبردهای اصلی متقاعد سازی در گفتگوی چهره به چهره سخنانی را به شرح ذیل ارایه کردند:

گروه اول: آگاه سازی است که باید در واقع جهاد آگاه سازی انجام شود.

گروه دوم: اعتماد سازی و اقناع سازی برای رای دادن است که می بایست مخاطبان را دسته بندی کرد ( از جمله: اقوام و آشنایان ،همکاران، هم کلاسی ها، هم دانشگاهی ها، همسایه ها، هم محلی ها، هم روستایی ها، هم رزمان، دوستان قدیمی و…)

گروه سوم:رضایت مندی

گروه چهارم: کمک به ناتوانان جسمی برای رای دادن…

سپس جلسه ای دیگر در همان مکان برای کارکنان وظیفه شرکت برگزار و جلسه پرسش و پاسخ انجام شد.