محمدزاده: حضور حداکثری مردم در انتخابات برای کشور عزت‌آفرین است

حسین محمدزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان لزوم مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: من فکر می کنم یکی از شاخص ها و مولفه هایی که هر حاکمیتی به پشتوانه آن اقتدار خود را به رخ سایر جوامع می کشد، مشارکت مردم آن کشور در امورش است و انتخابات یکی از […]

حسین محمدزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان لزوم مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: من فکر می کنم یکی از شاخص ها و مولفه هایی که هر حاکمیتی به پشتوانه آن اقتدار خود را به رخ سایر جوامع می کشد، مشارکت مردم آن کشور در امورش است و انتخابات یکی از مظاهر مشارکت مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز دو ماه نگذشته است که رئیس جمهور ما به شهادت رسید. دیدیم که چگونه تمام آحاد جامعه در صحنه حاضر شدند. مردم ما پای کار انقلاب خود هستند و امیدوارم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز میزان مشارکت از رقم مرحله اول بالاتر برود. این رقم مشارکت ۴۰ درصدی خیلی متفاوت است با کشورهایی که رای دادن در آنها اجباری است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در خیلی از کشورها مردم از لحاظ قانونی مجبور هستند که رای دهند اما در جمهوری اسلامی ایران مردم با تمام اختیار و خیالی آسوده در انتخابات مشارکت می کنند و نقش خود را در اداره کشور ایفا می کنند یکی از مولفه هایی که همواره موجب عزت برای جمهوری اسلامی شده است، حضور مردم در صحنه است.

محمدزاده تاکید کرد: حضور مردم در همه صحنه ها اقتدار آفرین است. بارزترین این حضور در دوران دفاع مقدس است که فراموش نشدنی است. ان شاءالله روز جمعه نیز مردم ما بار دیگر حضور پرشکوهی در پای صندوق های رای خواهند داشت.

انتهای پیام