حمایت وزیر کشور دولت اصلاحات از دکتر مسعود پزشکیان

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری با صدور پیامی از مردم استان فارس و سایر هموطنان دعوت کرد که روز جمعه 15 تیرماه در پای صندوق های رای حضور یابند و به دکتر مسعود پزشکیان رای دهند.

کلمه نیوز_ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری با صدور پیامی از مردم استان فارس و سایر هموطنان دعوت کرد که روز جمعه ۱۵ تیرماه در پای صندوق های رای حضور یابند و به دکتر مسعود پزشکیان رای دهند.

متن پیام حجت الاسلام موسوی لاری بدین شرح است: 

فرصت ها چون ابر می گذرند، فرصت های نیک را دریابید. (امام علی علیه السلام).

خدمت عموم هم‌استانی‌های عزیز، زنان و مردان سرزمین شعر و ادب، سرزمین حافظ و سعدی، مرزبانان اندیشه و حکمت، نگاهبانان زبان شیرین فارسی، عاشقان و دل‌دادگان ایرانی آباد، آزاد و توسعه ‌یافته سلام عرض می‌کنم و آینده‌ای خوش، زندگی آرام در پرتوی دولتی خردورز، ایران‌دوست، توانا، واقع نگر و دور از توهم و شعارزدگی برای شما مردم شریف استان و تمام ملت رشید ایران آرزو دارم.

می‌دانم که دلی پرخون و روانی زخم دیده از حوادثی که در سال‌های اخیر بر ایران رفته است دارید. می‌دانم که جوانان عزیز ما، دختران و پسران، از آنچه بر آنان رفته است به نقطه‌ بی‌تفاوتی رسیده‌اند و این حق آنهاست، چرا که پاسداران انسداد سیاسی – اجتماعی چنان عرصه را بر آنها تنگ کرده‌اند که قهر با صندوق ساده‌ترین واکنشی است که حق خود دانسته و تنها راهی می‌دانند که از آن طریق صدای خود را به حاکمان برسانند و هیچ‌کس هم حق ندارد جوانان عزیز ما را در پی‌جویی این حق سرزنش کند.

اما این یک حق است و شما عزیزان حق دیگری هم دارید، که می‌توانید روز جمعه از آن حق استفاده کنید و نگذارید بانیان وضع موجود و اقلیت انحصارطلب، آینده شما را کاملا به دست گرفته و راهی جز مهاجرت از کشور و خود تبعیدی برای شما باقی نگذارند.

روز جمعه ۱۵ تیرماه فرصتی طلایی است که ایرانیان می‌توانند با رای آگاهانه به دکتر مسعود پزشکیان، خرد ورزی، صداقت، بی آلایشی و جمهوری خواهی را به مصاف انحصارطلبی، خود را عقل کل دانستن و ناجمهوریت که ناشی از ناسازگاری با حق تعیین سرنوشت مردم است بفرستند.

به‌عنوان فردی از خیل عظیم شما که افتخار خدمتگزاری در دولت اصلاحات داشته‌ام، دست تمنا به سوی تک تک شما دراز می‌کنم و از شما تقاضا می‌کنم که این بار از حق دوم خود استفاده نموده و حماسه‌ای همچون دوم خرداد ۷۶ خلق کنید.

برای ایران – سیدعبدالواحد موسوی لاری