رئیس بسیج علمی فارس:

مشارکت گسترده و هوشمندانه در انتخابات، نشان‌دهنده اراده ملی برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته

فارس_ مجید میکائیلی گفت: یکی از رسالت های جامعه نخبگانی و دانشگاهی تبیین و روشنگری ابعاد مختلف از جمله انتخابات پیش رو است که مردم با چشمانی باز بهترین انتخاب را داشته باشند.

کلمه نیوز_ مجید میکائیلی با اشاره به اینکه پژوهشگران و نخبگان بنا به حیطه کاری و تجربیات علمی خود میتوانند اظهارات کارشناسی و علمی برای جامعه داشته باشند، گفت: یکی از رسالت های جامعه نخبگانی و دانشگاهی تبیین و روشنگری ابعاد مختلف از جمله انتخابات پیش رو است که مردم با چشمانی باز بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش برای افزایش میزان مشارکت عمومی در انتخابات آینده وظیفه همه اساتید، پژوهشگران و نخبگان است، تصریح کرد: ما بر این باوریم که هرگونه محافظه کاری در عرصه انتخابات و به حاشیه بردن آن بزرگترین ظلم در حق نظام اسلامی، شهدا و مطالبات مقام رهبری است و خلل در این زمینه به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس حضور و مشارکت بالای مردم بر سر صندوق های رای را مایه صلابت و عظمت انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: انتخابات نمونه عینی مشارکت مردم در اداره کشور و مردم سالاری دینی است و بازیگر اصلی این میدان، مردم هستند.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده و هوشمندانه در انتخابات، نشان‌دهنده اراده ملی برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته است، ادامه داد: تمام حکومت ها در دنیا به دنبال قوی شدن و رضایت حداکثری مردم هستند از این رو تمام دستگاه ها و سازمان ها باید شیوه انجام وظایف اداری خود را طوری ترسیم کنند که به اقتدار نظام و رضایتمندی مردم منجر شود که یکی از نمودهای عینی این وظایف تاثیرگذاری در عرصه انتخابات است.

وی اصل مشارکت را مهمترین موضوع در زمینه انتخابات دانست و افزود: همه باید در کنار هم و بر اساس رهنمودهای مقام رهبری برای تحقق این اصل مهم تلاش کنیم و نخبگان، اساتید، پژوهشگران و جامعه علمی به دلیل نوع رسالت و رویکردهای علمی باید پشتیبان ساز نحله های مختلف فکری جامعه باشند و با عمل به جهاد تبیین زمینه های انتخاب درست و اصلح آحاد مردم را ایجاد کند.

میکائیلی در پایان گفت: از تمامی اقشار و گروه‌های مختلف جامعه دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و فعال خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ، نقشی مؤثر در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.