حاشیه‌نگاری خبرنگار ایسنا؛ صف مردمی در حسینیه جماران

به گزارش ایسنا، همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، رای گیری در حسینیه شماره یک جماران آغاز شد و مردم رای خود را به صندوق سیار شماره ۱۹۹ شمیرانات انداختند. سعید لیلاز تحلیل‌گر مسائل اقتصادی اولین نفری بود که برای شرکت در انتخابات، در حسینیه جماران حضور پیدا […]

به گزارش ایسنا، همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، رای گیری در حسینیه شماره یک جماران آغاز شد و مردم رای خود را به صندوق سیار شماره ۱۹۹ شمیرانات انداختند.

سعید لیلاز تحلیل‌گر مسائل اقتصادی اولین نفری بود که برای شرکت در انتخابات، در حسینیه جماران حضور پیدا کرد. سپس نوبت به محمدرضا عارف و محمود واعظی رسید که رای خود را به صندوق انداختند.

محمود واعظی به همراه همسرش از همان دقایق ابتدایی شروع انتخابات با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری دوره چهاردهم به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان که به همراه همسر خود در حسینیه جماران حضور پیدا کرد، رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

علی یونسی و محمدباقرنوبخت از دیگر مقامات سابق بودند که در انتخابات شرکت کردند.

در خلال رای گیری زوج جوانی با در درست داشتن عکس سردار سلیمانی رای خود را به صندوق انداختند.

امیری معاون پارلمانی دولت های یازدهم و دوازدهم و محمد اشرفی اصفهانی نماینده ادوار مجلس نیز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کردند.

سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان نیز در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.

نکته قابل توجه در مرحله دوم انتخابات، حضور بیشتر و پرشورتر مردم در حسینیه جماران نسبت به مرحله اول انتخابات بود.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل نیز به همراه پسرش سیداحمد خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

در زمان حضور سیدحسن خمینی یادگار امام، مردم اطراف او جمع شده و عکس یادگاری گرفته و صحبت می‌کردند.

سعید لیلاز، مهرعلیزاده، حق شناس، معصومه ابتکار، محمدرضا عارف، محمود واعظی، محمدجواد آذری جهرمی، امیری معاون پارلمانی دولت های یازدهم و دوازدهم و محمد اشرفی اصفهانی نماینده ادوار مجلس از جمله کسانی بودند که همچون سایر مردم در صف ایستادند و رای خود را به صندوق انداختند.   

معصومه کرمی همسر شهید علی‌محمدی از دیگر کسانی بود که برای شرکت در انتخابات به جماران آمد.

ادامه دارد…