یونسی: اقتدار نظام و امنیت مردم با مشارکت ملت است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی یونسی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت. یونسی بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب رییس جمهور با رای بالا باعث اقتدار […]

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی یونسی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

یونسی بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب رییس جمهور با رای بالا باعث اقتدار ملت، تامین آزادی ها و منافع مردم ایران می شود.

وی با اشاره به انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری گفت: شرکت نکردن ۶۰ درصد مردم در انتخابات هفته گذشته، این پیام واضح را برای مسئولان داشت که باید کسب رضایت مردم را در اولویت همه کارهایشان قرار دهند.

یونسی افزود: امیدوارم امروز مردم با حضور در انتخابات این پیام را بدهند که این مردم هستند که دولت را تشکیل داده و اقتدار نظام و امنیت مردم با مشارکت ملت است؛ مردم باور کنند که به مشارکت آن ها اهمیت داده می شود.

وی همچنین اظهار کرد: هر فردی که رییس جمهور شود، رییس جمهور همه مردم ایران است حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند لذا باید هدف رییس جمهور آینده تامین امنیت، آزادی ها و منافع مردم باشد.

انتهای پیام