سردار حاجی زاده: هر رأی معادل یک تیر موشک است

به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پس از آنکه در مسجد ابوذر تهران رأی خود را در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت، گفت : رأی‌دادن وظیفه‌ی شرعی و ملی است؛ باید در این کار تسریع و عجله داشت و یک کار […]

به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پس از آنکه در مسجد ابوذر تهران رأی خود را در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت، گفت : رأی‌دادن وظیفه‌ی شرعی و ملی است؛ باید در این کار تسریع و عجله داشت و یک کار واجب است که ان‌شاالله ملت شریف ایران پای‌کار بیایند. هر رأی‌ای که ملت ایران در این صندوق‌ها می‌اندازند به افزایش قدرت، اقتدار و هویت کشور در منطقه و دنیا کمک می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: ما امروز فراخوان شدیم؛ در دهه‌ی اول انقلاب در دوران جنگ هم برای دفاع از کشور فراخوان شدیم و اگر آن‌ روز در دفاع از کشور کوتاهی می‌شد، الان بخش‌های وسیعی از کشور در اختیار دشمنان بود و بیش از ۱۷۰ هزار شهید دادیم تا یک متر از کشور جدا نشود.

حاجی‌زاده ادامه داد: رأی‌دادن کار ساده‌ای برای افزایش اقتدار و قدرت کشور است؛ مردم با نیّت خیر و قربه‌الی‌الله پای‌کار بیایند تا رئیس‌جمهور خوبی برای چهار سال آینده انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بخشی از مردم آرای خود را به نیابت از شهدا به صندوف می‌اندازند و شما به نیابت از چه کسی رأی دادید؟ خاطرنشان کرد: ما نیّت کردیم و از طرف شهید حاج قاسم سلیمانی آمدیم و رأی دادیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به مردم گفت: من کسی نیستم ولی خواهش دارم که مردم کوتاهی نکنند و با یک کار ساده به کشور کمک کنند و خدای ناکرده تنبلی نشود. اگر کسی انتقاد هم دارد، بیاید؛ مانند زمان جنگ که برخی انتقاد داشتند ولی کسی کوتاهی نمی‌کرد؛  مردم بیایند و این مشارکت برای کشور ما لازم است و هر رأی معادل یک تیر موشک است.

انتهای پیام