طباطبایی: راه توسعه و قدرت ایران رأی دادن است

شهاب الدین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: من معتقد هستم در دور اول انتخابات افراد زیادی بودند که به رویه ها معترض بودند به خاطر اتفاقاتی که در سال های گذشته افتاده بود، ناراحت و عصبانی بودند و با رای […]

شهاب الدین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: من معتقد هستم در دور اول انتخابات افراد زیادی بودند که به رویه ها معترض بودند به خاطر اتفاقاتی که در سال های گذشته افتاده بود، ناراحت و عصبانی بودند و با رای ندادن خود یک پیام اعتراضی دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: من معتقد هستم همان عزیزانی که با نیامدن خود پیام اعتراضی دادند، این دوره بخش عمده ای از آنان خواهند آمد تا ادامه آن پیام بشود تغییر روند موجود. من فکر می‌کنم همان طوری که مقام معظم رهبری بارها اشاره کردند، قدرت اصلی جمهوری اسلامی پشتوانه قدرت مردم است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در ادامه تصریح کرد: من فکر می کنم اگر کسی دنبال قدرت و توسعه و پیشرفت کشور است راهش رای دادن است. یعنی جایی که می توان قدرت مردم را نشان داد و دنیا ببیند که جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی اداره می شود همین پای صندوق رای است.

انتهای پیام