دیدار اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استاندار پیشین و عضو هیأت علمی دانشگاه

فارس_ اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در دیدار با دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار پیشین و عضو هیات علمی دانشگاه، از تلاش های او در مسیر توسعه استان فارس، تقدیر کردند.

کلمه نیوز_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به اقدامات و اثرات فرهنگی و اخلاقی ماندگار دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار پیشین فارس، نسبت به تقویت افزایش زمان حضور این استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجموعه سلامت استان و حضور در سنگر و در مسند علم و آموزش، ابراز خرسندی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده دکتر ایمانیه در استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دکتر ایمانیه با همه مشغله اجرایی در استانداری فارس، فعالیت در حیطه استادی، آموزش و درمان و خدمات رسانی به مردم را نیز رها نکرد.

او افزود: مجموعه سلامت و جامعه دانشگاهیان به خود می بالد که عضوی از این خانواده، در جایگاه مقام ارشد استان فارس قرار گرفته و همه تلاش خود را در مسیر ارتقای استان به کار بست.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، تلاش ها و اقدامات دکتر ایمانیه را نشان دهنده لطف الهی و تقوا دانست و برای او در تمامی مراحل زندگی، سلامت و سعادتمندی آرزو کرد.

دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه نیز در این نشست، دکتر ایمانیه را الگویی برای مسوولان و اساتید دانشگاه عنوان کرد و افزود: پشتکار، نیت خیر، خیرخواهی و پاکی از ویژگی های بارز این استاد ممتاز دانشگاه است.

تاکید بر آموزش با بهره‌گیری از اخلاق در راستای تربیت افرادی باسواد

استاندار پیشین فارس نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت مشارکت جامعه دانشگاهی در مدیریت امور کشور عنوان کرد: با همراهی و مشارکت مراکز دانشگاهی، کشور به نحو بهتری اداره می شود.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» با تاکید بر توسعه امر آموزش با بهره‌گیری از مبانی غنی اخلاقی در پرورش نسل آینده جامعه افزود: لازم است تلاش کنیم تا پژوهش ها در راستای پیشگیری و درمان مردم باشد و موجب شود تا مشکلات را بهتر حل کنیم.

او با ادای سپاسگزاری از لطف خداوند برای قرار گرفتن در مناصب مدیریتی، از تلاش های اعضای هیات رییسه دانشگاه و مجموعه سلامت استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا تلاش های صورت گرفته، موجب رضایتمندی خداوند و مردم باشد. دکتر ایمانیه با اشاره به ابراز رضایت مندی شهید آیت الله رییسی از عملکرد استانداری فارس، یاد و خاطره شهید جمهور را گرامی داشت.

دکتر «محمدرضا پنجه شاهین» از اعضای پیشکسوت هیات رییسه دانشگاه دیگر عضو این نشست بود که ضمن تاکید بر اهمیت والا و جایگاه معلمی و  استادی گفت: افتخار مسوولان این است که ابتدا خدمت به جامعه را از حوزه آموزش و تدریس آغاز می کنند.او با تقدیر از تلاش های خالصانه دکتر ایمانیه در حوزه اجرایی و حوزه آموزش و درمان در طول مدت تصدی مسوولیت استانداری فارس، از بازگشت دوباره این عضو هیات علمی به آغوش خانواده  بزرگ علوم پزشکی شیراز، ابراز خرسندی داشت.دیگر اعضای هیات رییسه دانشگاه نیز در این نشست، مطالبی در خصوص اقدامات و ویژگی های دکتر ایمانیه عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرده و از تلاش های استاندار پیشین فارس در حوزه های مختلف اجرایی استان قدردانی کردند.

این آیین صبح امروز سه شنبه، بیست و چهارم مهر ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه برگزار شد.