برگزاری گردهمایی ویژه مسئولین اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت احرار (کاهش اعتیاد) حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران

فارس_ گردهمایی ویژه مسئولین اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت احرار (کاهش اعتیاد) حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار شد.

کلمه نیوز_ سرهنگ دوم پاسدار دکتر ابوذر خوبیاری معاون اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در این خصوص بیان داشت: گردهمایی ویژه مسئولین اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت احرار (کاهش اعتیاد) حوزه های مقاومت بسیج خواهران ناحیه در ۲۶ مهر ۱۴۰۳ با حضور خواهران فعال در عرصه های مختلف اجتماعی برگزار گردید که در این گردهمایی کار به صورت تخصصی در قسمت های مختلف معاونت اجتماعی و فعالیت تیمی و کارگروهی انجام شد.

ایشان افزود: در این گردهمایی موضوعات امر به معروف و نهی از منکر ،جمعیت احرار و آسیب های اجتماعی گفتمان سازی و بحث و گفتگو انجام شد و حاضرین نظرات خود را بیان کردند.

در این جلسه فرم‌های صورتجلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و فرم ارائه طرح در موضوعات مختلف توسط مخاطبان و فراگیران تکمیل و جهت بررسی و تحلیل تحویل داده شد که در پایان از افرادی که فرم ها را به صورت صحیحی مکتوب کرده بودند و بررسی شد تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم سرهنگ شرفی جانشین فرماندهی سپاه ثارالله (ع) شیراز در خصوص اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی و کار تیمی در راستای ارتقاء سطح کیفی مأموریت ها سخنانی را بیان کردند.

لازم به توضیح است؛ فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهران نیز در این جلسه حضور داشتند.