توسط نیکوکار خیراندیش جاسکی انجام شد

اهدای دستگاه الایزا به آزمایشگاه طبی بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک گامی بزرگ در راستای ارتقای خدمات تشخیصی

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک گفت: اهدای دستگاه پیشرفته الایزا به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان توسط نیکوکار خیراندیش جاسکی ، تحولی بزرگ در حوزه تشخیص بیماری‌ها در سطح منطقه ایجاد کرد که این اقدام ارزشمند با استقبال گرم مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت روبرو شد.

دکتر مهران صادقی افزود: دستگاه الایزا یکی از ابزارهای تشخیصی دقیق و سریع در آزمایشگاه‌های طبی است که برای کشف آنتی بادی ها و اندازه‌گیری میزان ترشح هورمون‌ها‌ در خون کاربرد دارد.

با بهره ‌برداری از این دستگاه، بیمارستان خاتم الانبیاء قادر خواهد بود با دقت و سرعت بیشتری به تشخیص بیماری‌ها پرداخته و در نتیجه، درمان به موقع بیماران را تسهیل کند.

رئیس بیمارستان جاسک با اذعان اینکه اهدای این دستگاه ارزشمند توسط نیکوکار بزرگ اندیش،  گامی بسیار مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات تشخیصی ، کاهش بار مالی بر دوش بیماران و ارتقای سطح سلامت در منطقه و تحقق عدالت در سلامت است ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه، افزود: یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه، کاهش نیاز مردم جاسک به مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای دیگر برای انجام آزمایش‌های تخصصی است. پیش از این، بسیاری از بیماران مجبور بودند برای انجام برخی آزمایش‌ها، مسافت‌های طولانی را طی کنند و هزینه‌های زیادی را متحمل شوند. با وجود این دستگاه، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بیماران می‌توانند در همین شهرستان به تعداد بیشتری از آزمایشات تشخیصی دسترسی داشته باشند.

دکتر مهران صادقی  گفت: مهندس میلاد ایزدی‌پور از طریق وساطت و جلب حمایت نیکوکاران و با پیگیری‌های مستمر خود، نقش بسیار مهمی در تامین اعتبار برای تهیه این دستگاه داشته اند. به نمایندگی از مردم قدردان بندرجاسک، از زحمات ایشان کمال تشکر را دار

پایان خبر/