محوطه مسکن مهر لامرد ساماندهی می‌شود 

لامرد_ آماده سازی و ساماندهی محوطه مسکن مهر شهر لامرد با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان به مناقصه رفت.

کلمه نیوز_ علی منصوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد از ساماندهی محوطه مسکن مهر شهر لامرد خبر داد و گفت: آماده سازی محوطه مسکن مهر با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان به مناقصه رفت تا بمحض‌مشخص شدن پیمانکار سریعا عملیات اجرایی آن شروع شود.

وی گفت: با توجه به وضعیت نابسامان محوطه مسکن مهر و مشکلات عدیده ای که در این چندساله برای ساکنین به وجود آمده بود با پی گیری های صورت گرفته اعتبار خوبی از طریق سازمان زمین ملی و مسکن در نظر گرفته شده است.

او افزود: پس از مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی برای دفع آبهای سطحی، ساماندهی پارکینگ ها و فضای سبز، هدایت آبهای بالادستی و محوطه مابین بلوک ها به سرعت شروع می شود و سامان پیدا می کند.

منصوری افزود: با توجه به اینکه بعضی از بلوک های مسکن مهر فاقد آسانسور بود با پی گیری های صورت گرفته مجوز خرید و نصب آسانسور از سوی وزارت راه گرفته شده و طی تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسته شده در مدت زمان کوتاه این مهم انجام می شود.

وی در ادامه به استاندارد سازی آسانسور های فاقد استاندارد در‌ مسکن مهر لامرد اشاره کرد و گفت: مجوز استاندارد سازی این آسانسورها نیز گرفته شده و به محض تامین اعتبار این مهم نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

منصوری در پایان این گفت وگو ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل محترم و مدیریت محترم مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان، خضری فرماندار شهرستان، موسوی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت امنای مسکن مهر، خدمت به مردم و شهروندان عزیز را افتخاری بزرگ در دوران خدمت خود در این اداره دانست و گفت: پیمانکاران محترم جهت دریافت اسناد مناقصه می توانند به سامانه ستاد ایران مراجعه کنند.

خبرنگار/ محمود صابری زاده