پیام تبریک و قدردانی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فارس_ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه، از همراهی مسوولان، خانواده سلامت فارس و مردم در پیشبرد مسیر توسعه بهداشت و درمان فارس، قدردانی کرد.

کلمه نیوز_ در متن پیام دکتر «سید وحید حسینی» آمده است:

عرصه سلامت فارس عزیز، در سرفصلی نو در مسیر بالندگی، به دست بزرگ مردی توانا از جامعه شریف پزشکی سپرده شد تا پرشتاب تر از گذشته، چشم انداز متعالی توسعه حوزه سلامت را محقق سازد‌؛ انتصاب جناب آقای دکتر  «سید بصیر هاشمی»، از مفاخر جامعه پزشکی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را صمیمانه به ایشان و خانواده ارجمند سلامت استان فارس، تبریک و تهنیت می گویم.

اکنون در پایان مسیری که با نام خداوند و با طلب یاری از مسوولان محترم مجموعه وزارت بهداشت، مسوولان محترم استان فارس، اساتید و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، کارکنان، دانشجویان و تمامی دلسوزان مجموعه سلامت و مردم عزیز آغاز نمودم، شایسته است همه حمایت های امیدبخش، همدلی ها و مهر و الطاف بی شائبه ای که به بنده و تیم مدیریتی دانشگاه در سه سال گذشته صورت گرفت را از صمیم قلب، ارج نهاده و مراتب سپاسگزاری خود را نسبت به تلاش های شما عزیزان ابراز دارم.

امید است در پرتو مهر ایزدی، خانواده سترگ سلامت فارس که همواره، خالصانه ترسیم گر مفهوم والای خدمت و تعالی بخش موهبت غنی سلامت بوده اند، در این عرصه پیشتازانه گام برداشته و شاهد تلالو روزافزون پرتو سلامت بر این خطه همیشه نامدار ایران عزیز باشیم.

با طلب حلالیت از مردم عزیز استان و همکاران مجموعه سلامت فارس که در این ایام با بنده همکاری داشتند، برای برادر ارجمند جناب آقای دکتر هاشمی و دیگر همکاران گرامی خود در خانواده سلامت فارس، سلامت و سعادتمندی خواستارم.

دکتر سید وحید حسینی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز