محمد سرشار رسما از شبکه کودک جدا شد

گروه فرهنگی: محمد سرشار که از سال ۹۴ مدیریت شبکه کودک تلویزیون را عهده دار بود، پایان مسئولیتش در این شبکه را اعلام کرد.به گزارش ایسنا، محمد سرشار ـ مدیر شبکه کودک ـ که با حکم معاون اول رئیس جمهور به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی وی منصوب شده است، از شبکه کودک خداحافظی کرد.    سرشار با انتشار متنی […]

گروه فرهنگی: محمد سرشار که از سال ۹۴ مدیریت شبکه کودک تلویزیون را عهده دار بود، پایان مسئولیتش در این شبکه را اعلام کرد.به گزارش ایسنا، محمد سرشار ـ مدیر شبکه کودک ـ که با حکم معاون اول رئیس جمهور به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی وی منصوب شده است، از شبکه کودک خداحافظی کرد. 
 

سرشار با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش، پایان مسئولیتش در این شبکه را اعلام کرد و در بخشی از آن چنین نوشت: «این رفتن از پس آمدنی در اردیبهشت ۱۳۹۴ بود: ایستگاه آغازین سفر شبکه کودک به سوی الگوی رسانه ـ مربی.

بیش از یک سال بود که برنامه رفتن را در ذهنم می‌چیدم. شبکه کودک به قرار رسیده بود و آماده برداشتن گام‌های بزرگ‌تر شده بود. در پاییز ۱۳۹۹ برنامه‌ای برای تحول اساسی شبکه کودک و تجمیع توان تلویزیون در عرصه کودک و نوجوان نوشته شد تا بتوان با همین بضاعت کم موجود، «قهرمان» های بومی آفرید.

برای ساختن آن بنای جدید، تنی چند از مدیران شبکه را پیشنهاد دادم و استعفا کردم اما نپذیرفتند. اما بنای من بر رفتن بود. سازمان صداوسیما به یک جوان ۳۴ ساله از بیرون خودش، اعتماد کرده بود تا شبکه کودک راه‌اندازی شود و در ۴۰ سالگی، اکنون وقت آن بود که جانی تازه و اندیشه‌ای نو، بر سکوی شبکه کودک بایستد و افق‌های بلندتری را ببیند.»