ورزشکاران کرمانشاهی آماده درخشش در المپیک ناشنوایان هستند

کرمانشاه - کلمه نیوز - رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان از آمادگی ورزشکاران کرمانشاهی برای درخشش و حضوری موفق در این رقابت‌ها خبر داد.

«حامد دارابی» اظهار داشت: در مسابقات المپیک ناشنوایان که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد، کرمانشاه هشت ورزشکار شامل پنج ورزشکار آقا و سه ورزشکار خانم در چهار رشته ورزشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: فرود حجتی و کیوان رستم آبادی در رشته کشتی، مهرداد صیدی و مسعود رستگار در رشته جودو، ناهید امیری و پروین یاره در رشته کاراته، مریم رحیمی در رشته تکواندو و شاهین برزگر در رشته فوتبال ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت های المپیک ناشنوایان برزیل هستند.

دارابی همچنین با بیان اینکه کاروان ایران در مجموع با ۷۵ ورزشکار به مسابقات المپیک ناشنوایان اعزام می شود، افزود: کرمانشاه با هشت ورزشکار پس از استان های تهران و اصفهان بیشترین نفرات را در مهمترین رویداد ورزشی ناشنوایان جهان دارد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه آمادگی ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات المپیک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این افراد هم اکنون در آخرین مرحله اردو به سر می برند و با توجه به جدول زمانبندی مسابقاتشان طی روزهای آتی به برزیل اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پرچمداری مهرداد صیدی جودوکار توانمند و شایسته کرمانشاهی نیز برکاروان ایران باعث افتخار و غرور است و امیدوارم وی و دیگر ورزشکاران استان بتوانند شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

دارابی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه برای ورزشکاران اعزامی کرمانشاه با تلاش اداره کل ورزش و جوانان، گفت: لازم است از زحمات روسای هیات های کشتی، تکواندو، جودو و فوتبال نیز که برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان تلاش کرده و زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.

بیست‌ و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان از ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کاشیاس دو سول برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران در هشت رشته ورزشی فوتبال ، کشتی آزاد و فرنگی ، دوومیدانی ، جودو ، والیبال ساحلی ، تیراندازی (آقایان و بانوان)، کاراته (آقایان و بانوان) و تکواندو (آقایان و بانوان) در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.