استاندار کرمانشاه درگذشت چهره فرهیخته علمی و هنری استان را تسلیت گفت

کرمانشاه - کلمه نیوز - استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت زنده یاد «جواد کریمی» از پیشکسوتان ورزش و چهره علمی و هنری استان را تسلیت گفت و از وی به عنوان شخصیتی متعهد و دارای سجایای نیک اخلاقی یاد کرد.

«بهمن امیری مقدم» در پیام خود آورده است: خبر درگذشت استاد برجسته، اخلاق مدار و وارسته‌ عرصه علم و ورزش و بنیانگذار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی استان کرمانشاه زنده یاد دکتر «جواد کریمی» موجب تأثر، تألم و اندوه فراوان شد.

در ادامه متن این پیام آمده است: این چهره ماندگار، نام آور و اندیشمند و پژوهشگر سرآمد و برجسته علاوه بر کوشش مستمر و تلاش وافر در عرصه علم برای راه اندازی نهاد آموزش عالی در ورزش و حرکت در مسیر پاسخگویی به نیازهای علمی ورزش، به عنوان پیشکسوت این عرصه خدمات ماندگاری در توسعه ورزش قهرمانی و گسترش ورزش همگانی از خود بر جای گذاشت.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: زنده یاد دکتر کریمی با تعهد، مسوولیت پذیری و سجایای اخلاقی و صفات نیک، ضمن تربیت شاگردان بسیار با تواضع همیشگی نقش آفرینی موثری در ایجاد جامعه ای سالم و فعال از طریق ورزش داشت که بی شک خدمات این استاد برجسته عرصه علم، هنر و ورزش در اذهان ماندگار و به یادگار خواهد ماند.

امیری مقدم افزود: اینجانب ضایعه فقدان این پیشکسوت ارزنده عرصه ورزش، هنرمند بزرگ و چهره فرهیخته علمی را که خالصانه تا آخرین روزهای حیات خویش منشاء خدمات ارزنده ای بود به جامعه علمی و دانشگاهی، اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان، قهرمانان و جامعه ورزش، بیت معزا و مردم شریف استان تسلیت عرض می نمایم.

در بخش پایانی پیام استاندار کرمانشاه آمده است: از درگاه احدیت در ایام لیالی قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) برای آن مرحوم و فقید سعید رحمت واسعه الهی، آمرزش و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر، بردباری و شکیبایی خواستارم.

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر جواد کریمی، چهره فرهیخته علمی، ورزشی و هنری استان، فردا (یکشنبه – ۴ اردیبهشت) از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از مقابل دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی واقع در پردیس طاقبستان دانشگاه برگزار می‌شود.

دکتر جواد کریمی بنیانگذار دانشکده تربیت بدنی استان و از فعالان هنری و اجتماعی کرمانشاه بامداد روز جمعه ۲ اردیبهشت به دیدار حق شتافت.