اخبار کوتاه انتظامی کرمانشاه

کرمانشاه - کلمه نیوز - کشف سه محموله احتکاری کالاهای اساسی در شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود و یک محموله قاچاق در روانسر عناوین مهمترین خبرهای پلیسی کرمانشاه در بیست و پنجمین روز اردیبهشت است.

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ محموله احتکاری کالاهای اساسی در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حیدر حق جویان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس پاوه مبنی بر وجود ۲ انبار محل احتکار کالاهای اساسی در روستاهای دره بیان و شمشیر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی های به عمل آمده ۲ هزار و ۳۴۰ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی، ۱۰۰ قوطی روغن جامد ۵ کیلویی، ۹۰ بطری روغن مایع یک و نیم لیتری، ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی، ۲ هزار کیلوگرم شکر، ۳۰۰ کیلوگرم قند و ۴ هزار و ۷۰۰ عدد انواع پودر رخشتویی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ حق جویان ارزش محموله قاچاق کشف شده را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲ نفر هم در این رساتا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله احتکاری درثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف محموله احتکاری کالاهای اساسی در این شهرستان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “فضل اله پرنو” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی از وجود یک انبار محل احتکار کالاهای اساسی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور در شهر تازه آباد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را انجام دادند.

پرنو تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته ۸۰۰ کیلوگرم برنج، ۳۸ کارتن سویا، ۵۵ کارتن قند و چند قلم اجناس احتکار شده دیگر به ارزش۶۰۰میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

تخم مرغ های احتکار شده در جوانرود کشف شد

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد تخم مرغ احتکار شده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهروز فخری” اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی جوانرود پس از کسب اطلاع از احتکار و عدم عرضه تخم مرغ توسط متصدی یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد تخم مرغ احتکاری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ فخری در پایان از پلمپ واحد صنفی متخلف و ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲ تن روغن مایع قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲ تن روغن مایع قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ایمان مرادی” اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۲ تن روغن مایع قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.