دوران طلایی اسلام آباد غرب کلید خورده است/وزیران و مقامات سیاسی کشور یک به یک در راه اسلام آباد غرب

کرمانشاه - کلمه نیوز - با گذشت دو سال از عمر مجلس یازدهم دستاورد نماینده عمرانی اجرایی اسلام آباد غرب و دالاهو نشان از توان و همت بالای مجتبی بخشی پور برای رفع مشکلات این حوزه انتخابیه دارد.

به گزارش کلمه نیوز با گذشت دو سال از عمر مجلس یازدهم با درایت و روابط سازنده مجتبی بخشی پور پای سیاسون و وزیران کشور به این حوزه انتخابیه باز شده است.
مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در طول دو سال نمایندگی این حوزه در مجلس شورای اسلامی با ایجاد روابط سازنده و از طریق ده ها نشست، جلسات وپیگیری های متعدد از فرماندهان نظامی کشور تا وزیران و مدیران سیاسی و ارشد کشوری به معنای واقعی اقتدار خود را در این پست نشان داده است.

بخشی پور تنها پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتخابش بعنوان نماینده این حوزه از حضور معاون اول رییس جمهور در استان نهایت استفاده را کرد، او توانست رقم ۷ هزار میلیاردتومانی را برای طرح پتروشیمی اسلام آباد غرب بگیرد و آن را وارد فاز عملیاتی کند.

افتتاحیه چندین پروژه از جمله کارخانه آلیاژ اسلام آباد غرب در دهه فجر با حضور معاون وزیر اقتصاد در شهرستان اسلام آباد غرب.


رایزنی با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جهت تخصیص زمین و حضور وزیر راه وشهرسازی برای کلنگ زنی این پروژه که مهمترین وعده این نماینده بود یکی دیگر از دستاوردهای وی است(عملیاتی شدن این طرح در حال پیگیری است)

حضور مستمر در تعطیلات نوروز در حوزه انتخابیه و سرکشی به تمام نقاط این حوزه با حضور مسوولین شهرستان و مدیران کل در این بازدید ها مشکلات روستاهای این حوزه شناسایی و جهت رفع این مشکلات دستوراتی توسط بخشی پور به مدیران داده شد.


حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه در روز معلم در شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو.


حضور وزیر ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجاد در حوزه انتخابیه و طرح ۲۰ زمین چمن مصنوعی افتتاح وکلنگ زنی شد .

(این موارد تنها خلاصه ای از دستاوردهای مجتبی بخشی پور برای حوزه انتخابیه است.)
گفتنی است دستاوردهای مجتبی بخشی پور در طول دو سال نمایندگی در ده دوره نمایندگی در این حوزه بی سابقه بوده است.