عیادت استاندار کرمانشاه از مصدومان حوادث نوسود و هلشی+ تصاویر

کرمانشاه - کلمه نیوز - بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه عصر روز پنجشنبه با حضور در اورژانس بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه از مصدومان حادثه ریزش ساختمان در شهر نوسود و مجروحان حادثه تصادف مینی‌بوس در منطقه هلشی عیادت و بر رسیدگی فوری و مناسب به وضعیت آنان تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه در این ملاقات، آخرین وضعیت مصدومان حوادث نوسود و هلشی را از دکتر قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و پزشکان و پرستاران بخش اورژانس جویا شد.

امیری مقدم همچنین با بیماران و همراهان آنان ابراز هم‌دردی کرد و با بیشتر مجروحان همکلام شد تا وضعیت ارائه خدمات درمانی را از زبان آنان هم بشنود.
دستور استاندار برای کاهش زمان رسیدگی به بستری های اورژانس طالقانی

خدمت رسانی کادر درمان به مجروحان با سرعت و دقت در حال انجام بود اما برخی بیماران هم از انتظار زیاد برای تکمیل مراحل درمانی خود رضایت کافی نداشتند که استاندار کرمانشاه به رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان طالقانی دستور داد، زمان تکمیل فرآیند درمان بیماران بستری در بخش اورژانس باید به حداقل برسد و برای این کار لازم است تمام توان و اقدامات مربوطه برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به بیماران این بخش در اولویت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان عیادت بیماران، به کادر درمان بیمارستان طالقانی خداقوت گفت و از همراهان پر تعداد مجروحان حادثه هلشی هم تقاضا کرد که برای ایجاد زمینه خدمت‌رسانی بهتر به بیماران بستری، همکاری لازم را با پزشکان و پرستاران داشته باشند و از تجمع نابجا در بخش اورژانس پرهیز کنند.