اعتلای کرمانشاه در گرو یک ائتلاف نامیمون!؟/ شائبه گزینهٔ غیر بومی نمایندگان برای هلال احمر

کرمانشاه - کلمه نیوز - هنوز دوماه از فصل الخطاب رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس که در انتصابات دخالت نکنید! گذشته که این روزها شاهد نشانه هایی از مدیران معرفی شده از سوی برخی نمایندگان با سابقه مجلس برای برخی پست ها هستیم که هیچ سنخیتی با اداره این استان ندارند!

برخی از شبکه های پیام رسان کرمانشاهی خبری مبنی بر معرفی مدیرکل غیر بومی برای سازمان هلال احمر استان کرمانشاه نقل می شود که با وجود استاندار کرمانشاهی برای افکار عمومی و جامعه عقلای سیاسی استان سوال برانگیز است.

هنوز دوماه از فصل الخطاب رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس که در انتصابات دخالت نکنید! گذشته که این روزها شاهد نشانه هایی از مدیران معرفی شده از سوی برخی نمایندگان با سابقه مجلس برای برخی پست ها هستیم که هیچ سنخیتی با اداره این استان ندارند!

آقای نماینده!
دخالت مستقیم شما در امر انتصابات آن هم با گزینه غیربومی ظلمی آشکار در حق مدیران جوان این خطه مظلوم است.
هر نابسامانی که امروز کمر این استان را خم کرده متوجه ناکارآمدی برخی از شما نمایندگان مجلسی است که هر دوره با آرای اندکی نسبت به جمعیت این استان به کرسی تصمیم ساز مملکت راه می‌یابید و در آخر هیچ دستاوردی برای جوانان کرمانشاهی نداشته و ندارید.

انتظار افکار عمومی در رابطه با معرفی غیر عقلانی مدیر غیربومی برای سازمان هلال احمر استان؛ یک گزینه بومی است.

جامعه مستقل سیاسی و رسانه ای استان باید فرصت دخالت در انتصابات را از برخی نمایندگانی که حتی این روزها در کرمانشاه هم حضور ندارند و همچنین همراهان متحدشان را گرفته و اجازه ندهند در امر مدیریت استان دخالت کنند.