در خنداب صورت گرفت؛

برگزاری اولین نشست شورای مهارت در خنداب

مرکزی-کلمه نیوز-باحضور معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی اداره آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی،معاون فرمانداری و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خنداب اولین نشست شورای مهارت درسال1401در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

بنا براین گزارش،در این نشست محمد جهانگیری ضمن تشریح عملکرد آموزشی مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان خنداب به بیان رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پرداخت.

معاون آموزش،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل در ادامه بیان اینکه شورای مهارت کارگروهی متشکل از دستگاههای فعال امرمهارت آموزی با هدف توسعه و ترویج آموزش های مهارتی با برقراری ارتباط و تعاملات بین دستگاهی تشکیل گردیده است و در این شهرستان نیز اولین نشست این کارگروه برگزارشد.

جهانگیری در ادامه افزود:ظرفیت های خوبی در این شهرستان وجود دارد که میتوان با تعاملات با دستگاههای شهرستان همچون جهادکشاورزی با توجه به اینکه عمده مشاغل این شهرستان در حوزه کشاورزی است در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی گام های مثبتی را برداشت.

وی با تشریح طرح های آموزش دوگانه،ایران مهارت،مهارت آموزی در محیط واقعی کار و کهال و نخلستان،اجرایی نمودن هر یک از این طرح را درجهت تقویت و توسعه اشتغال در شهرستان مفید دانست و افزود:اجرا هرکدوم از این طرح که هردستگاه اجرایی می تواند جهت تحقق نمودن آن در کنارآموزش های فنی و حرفه ای همکاری داشته باشند از مزایای خوبی برای طرفین برخودار است.

وی درسخنان پایانی خود ضمن تاکید بر برقراری ارتباط و تعاملات بین دستگاهی از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ،همچنین خواستار حمایت های مادی و معنوی از سوی فرمانداری و سایر دستگاههای اجرای شهرستان خنداب منظور توسعه آموزش های فنی و حرفه ای شد.