معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در آیین استانی زنگ غنچه ها در شیراز درخواست کرد:

معلمان دانش آموزان را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و حرکت رو به کمال تربیت کنند

فارس_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: با تمام توان باید برای آموزش و تربیت دانش آموزان تلاش و برنامه ریزی و مسیر رشد و شکوفایی شان را ایجاد نماییم.

کلمه نیوز _ دکتر مجید بذرافکن در ویژه برنامه روز غنچه ها ویژه پیش دبستانی های فارس گفت: امروز ناب ترین، پاک ترین و زیباترین آفریده های الهی در مراکز پیش دبستانی ها قدم گذاشتند که به تعبیری غنچه هایی هستند که ما منتظر شکوفایی آن ها هستیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس بچه ها را امانت هایی دانست که باید ما خودمان را در برابر آموزش آن ها مسئول بدانیم، گفت: با تمام توان باید برای آموزش و تربیت آن ها تلاش و برنامه ریزی کنیم.
بذرافکن ضمن اشاره به آمار دانش آموزان ابتدایی گفت: در استان فارس نیم میلیون دانش آموز ابتدایی هستند که پیش بینی می شود قریب به نود هزار نفر در پایه ی اول را ثبت نام کنیم که حدود نود و پنج درصد آن ها ثبت نام کردند و بقیه تا ابتدای سال مهرماه ثبت نام خود را انجام می دهند.
وی بچه ها را مسافران سفر یادگیری دانست و گفت: دانش آموزان باید علم و معرفت و رشد کافی را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و طی کردن حرکت رو به کمال را بدست آورند و این مهم تنها با عوامل مدرسه در تحقق اهداف تعلیم و تربیت محقق نخواهد شد بلکه باید خانواده هم با وحدت رویه ای دراین مسیر همراه باشند.
لازم بذکر است: این ویژه برنامه همزمان در دو هزار و ششصد پیش دبستانی سراسر استان فارس برگزار شد.