رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

تامین مسکن برای سیل زدگان آغاز شده است

مرکزی-کلمه نیوز- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در تامین مسکن برای سیل زدگان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت کار خود را در بسیاری از مناطق آغاز کرده و شمار زیادی از سفت کاری ها انجام شده است.

محمد حسن نامی امروز در جریان سفر به شهرستان محلات و در بازدید از مناطق سیل زده دشت سیلار نیمور این شهرستان، افزود: در جریان سیل اخیر کشور، یک هزار و ۴۵۱ واحد مسکونی در روستاها و یک هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی در شهرها تخریب و ۶ هزار و ۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز کار در این بخش بیشتر در مناطق سردسیر است و کار در این مناطق با سرعت ویژه دنبال می شود، گفت: تامین مسکن سیل زدگان اخیر کشور به عنوان اولویت مهم دولت و از تاکیدات رئیس جمهور است.

نامی اظهار کرد: در جریان سیل اخیر کشور، بخشی از زمین های کشاورزی و باغات، کانال آب و قنوات شهرستان محلات دچار آسیب جدی شدند که در این سفر این مناطق از نزدیک بازدید می شوند و از هیچ کوششی در راستای پاک کردن زمین های کشاورزی از رسوبات دریغ نخواهد نشد.

وی ادامه داد: شمار زیادی استخرهای پرورش ماهی که در مسیر رودخانه های کشور نیز بوده اند آسیب های جدی دیده اند که این بخش و لایروبی قنوات نیز از دیگر اولویت ها است که با جدیت دنبال می شود.